דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטריקס, דת חדשה של הניו אייג' ומשיחיה 

מאת    [ 19/05/2013 ]

מילים במאמר: 3434   [ נצפה 2153 פעמים ]

מטריקס, דת חדשה של הניואייג' ומשיחיה

בחלקים הקודמים שלמאמרי דנתי בזהות הענונאקים-האלים,מעשיהם בכדור הארץ והציוויליזציה והמדע המקדמים שלהם, אף מעבר למה שמוכר לנו היום.הציוויליזציה של הענונאקים לפי הגדרתו של הפיזיקאי הדגול, מיצי'ו קאקו, היא מטיפוס III. כאשר הקשרים בין האלים לבני האדם החלו להתרופף, הרי שכל מי שעבד אותם (כוהנים, מלכים שהם מינו, מפקדי צבא וכדומה) קפצו על ההזדמנות למלא את החלל שנוצר:כל אותם הפקידים, הלבלרים (כוהנים), מלכים ומפקדי צבא וכל מי שרק הזדמן לו להכניסיד ורגל לתוך הפרצה, ניצלו את ההזדמנות והחלו להשליט את ההגמוניה שלהם על ההמונים.דת הייתה הכלי היעיל ביותר לשלוט בבני האדם. וכאשר הדת חוברה לפוליטיקה נוצר כלי השליטה האולטימטיבי המשחית, אשר השליטה עמו נמשכת כבר 5,000 שנה. עם זאת, ב-100שנים האחרונות נוצרו בקיעים עמוקים בתוך הארגון הזה, שעבד ללא פגם במשך חמש רבבותשנה.

 במאמר הנוכחי אבחן, בקצרה, את היבטי הדת החדשה, דת הניו אייג', את השונה והדומה בינה ובין הדתות הישנות והאם דת ניו אייד' נאורה יותר ומתואמת לעידן המדע והרציונאליות, הוא עידן הדלי.

פולחן הכוכבים החדש
אז בואו נראה תחילה האם בני אדם פסקו להיות עובדי כוכבים, או שמא הם עדיין מקיימים באדיקות את פולחני הכוכבים העתיקים?
התשובה היא שבני אדם נמצאים עמוק בתוך פולחני הכוכבים, אם כי לא במודע. אם העתיקים היו עובדי כוכבים במודע, להבדיל מהענונאקים שהיו מדענים, אסטרונומים ואסטרופיזיקאים, הרי שהאדם המודרני יקיים את כל הפולחנים לא במודע.
משרדי הפרסום של החברות הגדולות יודעים היטב שבלעדי שימת הכוכבים, בין אם בסמוי ובין אם במופגן, במודעות ובפרסומים שלהם, לא יהיה שום אפקט יעיל שהם רוצים להשיג בפרסומים אלה. 
מוח האדם מתחבר לצורות גיאומטריות שבונות את עולמו, כפי שהיקום בנוי מהם. הכוכבים הן צורות גיאומטריות; עיגול.
הרבה פעמים אני מבדרת את עצמי בלפענח פרסומי חוצות או אחרים, ותמיד אני מוצאת בהם מסרים של פולחנים כאלה או אחרים, או מסרים אחרים סמויים.

 מה חדש תחת השמש
רבים, רבים מאוד, לא קונים יותר את הכתוב בכתבי הקודש של הדתות המונותיאיסטיות הישנות הממוסדות. ועוד יתרה מכך, נוצר קיטוב מרחיק ותהום עמוקה בין המאוכזבים מהדתות הממוסדות ובין הנאחזים בהן בייאושם, כמו טובעים הנאחזים בקני קש רצוצים.

ועוד נוסף על כך; כדור הארץ על תושביו עוברים שינויים מואצים, אשר נוצרים כתוצאה מהתקרבות שתי השמשות - שמש וסיריוס - במערכת הבינארית שלהם. אפילו הזמן מואץ, והתופעה הזו אכן מורגשת על-ידי כולם.

רבים מאוד רואים את השקר והפארסה של הדתות המונותיאיסטיות הישנות ושל ספרי הקודש שלהם. לרבים מבני האדם אין יותר אלוהים שבטיים ו/או לאומיים, אלוהים אלה מתו; על משקל אמרתו של ניטשה "אלוהים מת". ועד כמה ניטשה לא היה מובן תעיד הביקורת שהופנתה עליו בעקבות אמרתו זו. והרי ניטשה התכוון אך ורק לאלוהים של הדתות, ולא לאותו עקרון נשגב שבלתי ניתן לתארו או לכנותו בשם, או לכתוב עליו ספרי קודש שקריים.

כן, רק המדע יכול להתקרב מעט ליכולת תובנה פילוסופית אודות העיקרון הנשגב הזה, וזו הייתה כוונתו של ניטשה. ולכדי יכולת תובנה פילוסופית כזאת אדם חייב להיות משכיל, בין אם השכלתו פורמאלית ובין אם אוטודידקטית. אדם קשה יום, שחייב לדאוג קודם כל להאכיל את עצמו ואת הפיות שתלויים בו, לא מסוגל להגיע לתובנה כזאת, כי אין לו האמצעים לכך. הוא מגיע עייף ורצוץ מהעבודה שלו, אם בכלל הוא בר מזל ויש לו עבודה. מתוך ייאוש הוא יעשה ילדים, יראה קצת טלוויזיה, אם יש לו, יירדם לידה ובבוקר יקום שוב לעבודה. במקרים רבים אדם כזה ישתכר, או אף גרוע מזה, בכדי לשכוח את הקיום הבלתי נסבל. יש ובני אדם כאלה עדיין יפנו לדת וימצאו בה מקלט מעוור. אבל לרבים אין עוד סמכות שתאמר להם מה לעשות ומה לא, וגם לא נחמה. אין יותר קהילה דתית חמה. אין יועץ ואין משיח. הם נותרו לבד, יתומים בבית היתומים הקוסמי. הם לא יודעים איך להשתחרר מתוך בית יתומים כזה ולצאת לעולם החופשי שיכול לחבק אותם ולהציע להם את מלוא האושר והעושר. אף אחד לא לימד אותם אמנות זאת.

בברית החדשה מושמים בפי ישו אלו המילים: "קל יותר לגמל לעבור את קוף המחט מאשר לאדם עשיר להיכנס אל ממלכות של אלוהים".(מתיו 19:24).

מדוע אני אומרת "מושמים בפיו"? מכיוון שהתכנות של בני האדם להאמין כי עוני זה דבר טוב נובע מהדרגים השולטים, בין אם דתיים ובין אם חילוניים. זוהי שטיפת מוח של הדתות, ולא משנה איזו דת זו. כי עני לא ישאל שאלות ולא יאתגר את הסמכות, לעומת זאת, עשיר תמיד ישאל שאלות ולא יקבל שום סמכות.

ברור שאם בכלל היה ישו היסטורי, מה שלא סביר, לא מתקבל על הדעת שהוא היה אומר דברים כאלה. צריך לזכור שישו עצמו לא כתב מעולם אף מילה. כל מה שנכתב עליו, נכתב 250-300 שנה לאחר מותו, ודמותו, שנבנתה על-פי מיתרה הפרסי, נוצלה לשטיפת מוח של ההמונים. בדיוק אותו הדבר נעשה עם אלוהי ישראל, יהוה.

ההתעסקות בעוני בברית הישנה (תנ"ך) היא מעבר לכל פרופורציה, וזה צריך להדליק נורה אדומה. בקהלת, למשל, כל החיים וההישגים של האדם הם הבל הבלים ודיכאון ואכזבה, ואם זה כך, אז בשביל מה בכלל טוב לחיות, לשאוף להצלחה, עושר ואושר, אין דבר כזה בחיים. לא כדאי בכלל לנסות, תוותר מראש.

אבל הנה, דווקא אומר הקהלת שעני חכם צריך לדעת ליהנות במה שיש לו ולא לנסות לשפר את חייו, וכן להיות מרוצה ומאושר במה שיש לו. אז מהו המסר של הקהלת?  חיים טובים בעושר לא יביאו לך אושר. אבל אם אתה עני, אתה חייב להיות מרוצה מחייך ומאושר - זה קצת כמו הדת של הניו אייג'. וקיים אפילו ספר ניו אייג' ולימודי הספר שכותרתו "לאהוב את מה שיש", (קייטי ביירון), זו פשוט שטיפת מוח לעוני. ולא אתפלא אם יום אחד יתגלה שהגברת הנכבדה היא חלק מהקונספירציה של האליטות להפוך את רוב אוכלוסיית העולם לענייה. 

ספרי הקודש של הדתות הם ספרי הדרכה המורים כיצד לשעבד ולשלוט בבני האדם, ורבים היום מודעים לכך. ברם, מכיוון שבמשך 5.000 שנה לא טופח בקרב בני האדם עקרון החירות, עצמאות המחשבה, מוסר אישי שאינו תלוי בממסד, זכות לעושר ואושר, הרי שכיום עומד האדם מבולבל מאי-פעם בעבר.  

האם לא ניראית לכולם המגמה הברורה התמוה של מדיניות מכוונת להוריד את רמת החיים של כולם, מלבד של אלה שזו בדיוק מטרתם להביא את כולם לעוני?

מעמד הבינתיים רוסק בכל העולם, אין עוד מעמד ביניים, יש רק עשירים מאוד ועניים. אם כי העוני של היום ברוב המקרים אינו כזה כמו בימים עברו (אם לא ניקח בחשבון את העוני המזוויע במדינות העולם השלישי), הרי שאדם אחד אינו מסוגל היום לפרנס משפחה. כאשר שניים עובדים - עבדים - הם מצליחים איכשהו לגמור את החודש, עם מינוס גדול בבנק. השכלה בכלל והשכלה גבוהה בפרט, מתרחקות והולכות היום מאדם ממוצע יותר משבעבר. במצב כזה של עוני מוסווה, מעטים מצליחים לממן השכלה גבוהה. השכלה גבוהה הפכה למוצר מותרות לעשירים בלבד. האם יש מי שנעצר לרגע ושואל את עצמו, מה קורה כאן? זה נורא מוזר! אבל מי שבקיא בתהליכי השליטה על ההמונים זה לא יהיה מוזר, אם כי אדם מן השורה לא יכול בדרך כלל לעשות שום דבר מעשי בנידון.  
ככל שבני אדם יהיו עניים יותר ומשכילים פחות, כך יהיה להם פחות זמן לתהיות ושאלות, ובכך ייוצר פחות איום על האליטה השלטת. (ראה מאמר כאן).

דת חדשה מסוכנת
בתוך הוואקום הזה של ייאוש, ריקנות, חוסר אונים ובלבול נולדה דת חדשה, כפי שזה קורה תמיד; היא דת הניו אייג'. וביחד עם הדת החדשה נולדו כוהניה ומשיחיה. אז בואו נבחן קצת את הדת החדשה הזאת, והאם היא שונה מהדתות הישנות שאנו מכירים אותן, ואת צדדיהן האפלים.
דת הניו אייג' אינה שונה מהדתות המונותיאיסטיות הישנות, אך היא מסוכנת הרבה יותר מכולן גם יחד.

אפשרי ומתקבל על הדעת, כי דת הניו אייג' היא קונספירציה אחת גדולה של האליטות השולטת בעולם, כי היא מסייעת להפנט ביעילות את ההמונים המיואשים. דת הניו אייג' מעודדת ומטיפה לאהבה מתחסדת, מחבקת את כולם, מטיפה לחיים בספירות של אשליה ובלבול, ובדומה לדתות הישנות, ואף יותר, אינה מתירה שום חירות אישית רוחנית ופיזית. דת הניו אייג' מרחיקה את האנשים מהמציאות ומעודדת ניתוק ממנה, ובכך היא בהחלט משחקת לידיהם של האליטות. החומר לא חשוב רק הרוח. אין שאלות, כולם מרחפים בתוך אור אשלייתי ואוהבים ומחבקים ומרוצים מחלקם - בדיוק כעצתו של קהלת, והכול בסדר.

ואם בדתות הישנות יש כוהנים מועטים יחסית, שכולם הוסמכו על-ידי גוף מוסדר דתי, הרי שבדת החדשה קיימים אלפי כוהנים מטעם עצמם.

וכפי שבני אדם לא הציגו שאלות לדתות הישנות, כך הם גם לא מציגים שאלות לדת החדשה של הניו אייג'. כלום לא השתנה.

ואם בדתות הישנות יש משיח אחד לכל אחת מהן, בין אם כזה שמחכים לו ובין אם כזה שכבר הגיע, הרי שבדת הניו אייג' קיימים אלפי משיחים מטעם עצמם.

הטענות לסמכותם של עצמם של הכוהנים והמשיחים החדשים הזויות ככל שהדמיון יכול להפיק, לפעמים דמיון חולני מאוד, על גבול מחלת נפש כזאת או אחרת. אנחנו שומעים כוהן או כוהנת של דת הניו אייג', שטוענים שהם נשמה אחת מתוך ארבע נשמות הקיימות היום בכדור הארץ שירדה בכדי להדריך את האנושות. או שהיא או הוא נמצאים בקשר עם 9 מדריכים שמימיים, ושאותם מדריכים מתקשרים רק איתם. או כוהנים הטוענים שהם מתקשרים עם ישו, עם מיתרה, עם בודהא, עם משה, עם אליהו הנביא, עם מלאך כזה או אחר, עם הפליידות, עם סיריוס, עם רבי כזה או אחר, ויכולתי עוד ועוד להמשיך עם הרשימה.

"אם אתה רוצה את עצת הרב, פנה אליו", אמרה חכמה. ואכן, בדתות הישנות אנשים במצוקה פנו לרב, כומר, אימאם ואלה בדרך כלל סיפקו עצה יעילה, גם אם ניתנה מתוך סמכות דתית ממוסדת. לעומת זאת, כוהני ומשיחי דת הניו אייג' פונים הם עצמם מיוזמתם לאנשים כדי להגיד להם מה לא בסדר איתם ועם חייהם, ולהטיף להם מה טוב בשבילם, כי המלאך רפאל אמר להם כך בתקשור. כוהני ומשיחי דת הניו אייג' יטפלו בילד הפנימי של כל אחד ויחליטו מה הכי טוב לילד הפנימי הזה, כי גלן (רופא מימי הביניים) אמר להם כך בתקשור. כוהני ומשיחי דת הניו אייג' תמיד יצליחו לזהות את כל החסימות, בין אם הן נוצרו בחיים הנוכחיים ובין אם בחיים קודמים, והם גם מאומנים לפתוח חסימות אלו, בכך וכך כסף, שעלול לפעמים להרקיע שחקים, לאלפי שקלים ודולרים, ואף לגזילת רכוש, תלוי איך הם מאבחנים את המצב הכלכלי של "החולה". הדברים לא מסתדרים בחיים, אין בעיה, נחליף לך שם ותראה איך הכול בא על תיקונו. הרי כוהני ומשיחי דת הניו אייג' תמיד יודעים טוב יותר ממך מה לא בסדר איתך, ויציעו לך את הפתרון שלהם, ואוי אם לא תקבל את פתרונים. כוהני ומשיחי דת הניו אייג' יצליחו לאבחן עין הרע, ויש להם תרופה לכל מכה וצרה, שעולה בהתאם להתרשמותם מהמצב הכלכלי של "מוכה עין הרע". ואין אני טוענת שלא קיימת עין הרע, היא קיימת ועוד איך, זו הקנאה וצרות העין, שהן אם כל חטאת. אך ניתן לטפל בכך באמצעים ביתיים הנגישים לכל, כמו שהסבתות והאימהות שלנו היו עושות.

אהה... נכון, יש גם את הענווים והצנועים מבין הכוהנים והמשיחים של דת הניו אייג'. הם כל כולם אהבה, חיבוק וחיוך... עד שאתה חולק על דעתם! ואם התרבות לא הייתה עוצרת בעדם, הם היו מכים אותך שוק על ירך על שהעזת לחלוק על סמכותם ו/או על תפיסתם. יש בין כוהני ומשיחי דת הניו אייג' שמקימים להם מקדשים משלהם, מפתים אליהם צעירים ומבוגרים שאיבדו את דרכם. טרגדיות עצובות התרחשו בתוך מקדשים כאלה: שעבוד מכל סוג שהוא של נשים, גברים וילדים, ניצול מיני, ואף גרוע מאלה – התאבדות המונית שנכפתה על ה"מאמינים" על-ידי הכוהן/ת, המשיח/ה ו/או הנביא/ה של בית המקדש הניו אייג'. 

חשוב לציין, על המוסדות של הדתות הישנות קיים איזשהו פיקוח, ואף על פי שפיקוח כזה הוא בדרך כלל רק עלה תאנה, הרי שלפחות יש עלה תאנה. לעומת זאת, אין שום פיקוח מכל וכל על כוהני ומשיחי דת הניו אייג' והכנסיות שלהם (כנסייה, מלשון להתכנס).

אומר גם זאת, זכיתי לבקר ברבים מבתי ההתכנסות של הדתות הישנות במקומות שונים בעולם; בתי כנסת, קטדרלות וכנסיות גוטיות, מזגדים מפוארים, וכאלה שהם בסך הכול בקתה בסבך היער באפריקה או בדרום אמריקה; בכולם הרגשתי שהשראת קסם ננסכת עלי ושלווה מתוקה עוטפת אותי. פעם אחת חברה שכנעה אותי להצטרף אליה להתכנסות בסגנון הניו אייג'י, זה אמור היה להיות ממש נחמד. לעולם לא אשכח את המועקה שחוויתי שם, את המהומה ואווירת העצבנות ששררה שם, ובעיקר את הרעש המטריד (בוודאי תשאלו, מה, לא הייתה שם מדיטציה? התשובה היא, כן, הייתה. ראיתם פעם מפגש ניו אייג'י בלי מדיטציה?). בפעם הראשונה יכולת להבין את האל אנליל Enlil בסצנה הקשה של המבול (בניגוד למה שכתוב בתנ"ך, זה לא היה יהוה, אם כי יש חוקרים הגורסים כי אנליל ויהוה הם אותו אל, קראו בחלק ג' וד' מדוע אינני מקבלת טענה זו), ואת תגובתו הקשה של אנליל (גם אם לא מוצדקת על-פי כל מידות המוסר), מפני שהרעש של בני האדם הפריע לו.

ואיך לומר זאת, קצת לא נעים, אבל רוב המשתתפים בהתכנסות הניו אייג'יסטית ההיא, אם כי לא כולם, גם לא ה"כוהן", היו אנשים קשי יום, שכנראה חיפשו נחמה בדת החדשה.

הכוהנים של הדתות הישנות הם לפחות אנשים מלומדים (בכדי להיות רב, כומר או אימאם, חייבים ללמוד כמה שנים טובות), ואף שהם מלומדים רק בספרי הקודש שלהם, הרי שכל לימוד מוסיף אם לא לחוכמה, הרי שבוודאי לאינטליגנציה.

הכוהנים של הדתות הישנות הם אכן בדרך כלל אנשים אינטליגנטים מאוד. ורוב כוהני הדתות הישנות הם באמת ובתמים אנשים מאמנים במה שכתוב בכתבי הקודש שלהם, ולכן, אם הם מנסים למשוך בני אדם לתוך העדה והאמונה שלהם, הם עושים זאת בתום לב. לרובם של כוהני הדתות הישנות נפש מאוזנת ומוסר יציב ואיתן, וזאת לעומת חוסר יציבות נפשית וחוסר מוסר ועקבות מוסריות כלשהן שמאפיינות את כוהני ומשיחי דת הניו אייג'.

ועדיין לא הזכרתי את האגו, שאצל כוהני ומשיחי דת הניו אייג' אינו יודע מידה וגבול; רוב רובם של כוהני ומשיחי דת הניו אייג', מונעים בדרך כלל על-ידי שני דברים: 1) אגו, 2) אלוהי הממון, כל אחד לחוד, ובדרך כלל שני אלה משולבים להם יחדיו. כותרות עיתונים זועקות חדשות לבקרים על מקרים של שקר, עושק, הונאה, כפייה, ניצול רוחני, כספי ומיני, שכנוע להצטרף לכת כזו או אחרת. זהו מצב קשה וטרגי.

לעומת הכוהנים של הדתות הישנות שהם לפחות אנשים מלומדים, ותאה זאת לפחות השכלה תיאולוגית, הרי שלרבים מכוהני ומשיחי דת הניו אייג' אין השכלה מסודרת, ואם יש להם כזאת, הרי שהיא לא בתחום דת הניו אייג', שאינה קיימת בכלל, אבל הם מטיפים אליה באדיקות ובקנאות עיוורת.

כוהני ומשיחי דת הניו אייג', גם אם יש להם השכלה פורמאלית, הרי שהם בדרך כלל פליטי קורסים ו/או סדנאות של דת הניו אייג' הבדויה, על גווניה המבלבלים הרבים מספור. ויסלחו לי כל המשכילים, בין אם יש להם השכלה פורמאלית ובין אם אוטודידקטית, שמתעניינים וחוקרים בלי משוא פנים ואג'נדה מיסיונרית, כזאת או אחרת, את המגמות של העתים החדשות, לא אליהם אני מתכוונת.

לכל הכוהנים והמשיחים הרבים של דת הניו אייג', גרסה משלהם של הדת החדשה, ואם המתעניין ו/או החניך יעזו להתנגד, או להביע דעה שונה משל הכוהן או הכוהנת, או גרוע מזה, אם החניך יעז להטיל ספק בתקשורים שלהם, או בישויות שהם כביכול מתקשרים עמם, חרון אפם של אותם הכוהנים והכוהנות, והמשיחים, יהיה גרוע אין מונים מזה של יהוה. ואלה הם המקרים הקלים.
רבים מכוהני ומשיחי דת הניו אייג' מקימים לעצמם כתות, ומפילים לתוך המלכודת הנוראה הזאת אנשים תמימים ומיואשים, ובני נוער רבים.

האם קיימת הנחייה ו/או פתרון ו/או מורה נבוכים בכדי להתמצא בתוך המבוך של דת הניו אייג'
לי אישית אין איזשהו פתרון ו/או עצה כיצד להימנע מנפילה למלכודות של דת הניו אייג', שכוהניה ומשיחיה טומנים מעבר לכל פינה. וגם אודה באמת, גם אילו היו לי, לא הייתי מגלה אותם. מדוע? מכיוון שאנוכי מכירה היטב את הביצה העכורה של דת הניו אייג', ואת זעם וקנאה של כוהניה ומשיחה, ובאמת שאין לי שום רצון מכל וכל להיכנס לתוך כל זה. נהפוך הוא, אני מתרחקת מאלה רחוק ככל שאפשר.

עם זאת, באחד הספרים מצאתי הנחיות של איש שפוי, ז'ק ברנגר,( The Origin of Religion and Its Impact on the Human Soul) שאף על פי שלא זיהה נכונה את ההבדל בין העיקרון הנשגב, שאין לו שם וגם לא אג'נדה כזאת או אחרת, ובין אלוהים, אל, יהוה ויתר האלים של הדתות המונותיאיסטיות, הוא בכל זאת מכיר יפה הן את הביצה של הדת וגם של הניו אייג', ולכן בחרתי בספרו למצגת כאן.

האיש, שהתחנך על ברכי התיאולוגיה הנוצרית, הוסמך לכמורה ובהמשך נגמל מהדת, ניתק עמה את הקשר ונטש את הכמורה. הוא המשיך בלימודים והחליף את בימת המטיף הדתי בבימת פרופסורה כפרופסור לחשיבה ביקורתית, כך שהאיש יודע על מה הוא מדבר, ועצתי החמה מפנה את מי שמעוניין להבין את דת הניו אייג' לשני ספריו הצנועים בהיקפם, אך עשויים לסייע רבות להתמצא בתוך הכאוס שאוחז כעת בעולם. ואם צריך להתחיל מאיפה שהוא, הרי שספריו של ברנגר הם התחלה צנועה אך בהחלט מאירה.

ברנגר בוחן בספרו מה הוא תפקוד לקוי של כוהני ומשיחי דת הניו אייג'.
כיצד ניתן לזהות כוהנים ומשיחים של דת הניו אייג', ואת התפקוד הלקוי שלהם.
ברנגר מדגיש כי הסעיפים שהוא מציע הם רק דוגמאות מייצגות, ובוודאי כל אחד יפגוש בגרסה כזאת או אחרת של ניסיון מניפולטיבי מצד הכוהנים והמשיחים של דת הניו אייג'.

אחד, הם, הוא או היא, (הכוהנים והמשיחים של דת הניו אייג') לא מסוגלים לראות אותך שמח. לא משנה כמה תנסה למחות, אתה זקוק למה שהמשיח [או הכוהן] מציע לך. מה שמוזר הוא שאם אתה משתתף בסדנת סוף שבוע, מצטרף לכיתה חד-שבועית, או הופך חבר בקבוצה שבה אין רשות לדעות אחרות, חברי הקבוצה של אותו משיח בעל תפקוד לקוי יעמדו על זה שאתה נמצא במצב גרוע יותר מהם. הם ינסו לגרום לך כל כך גרוע כפי שהם מאמינים שכך אתה באמת – עד שתגיע לנקודה שבה גם אתה תאמין בכך.

שתיים, לא משנה עד כמה חייך מתנהלים כסדרם, המשיחים החדשים עדיין רואים אותך כאחד שזקוק לתיקון. לפיהם, אם תאמץ את הדוגמה שלהם, תזמר את המזמורים שלהם, או תשתתף בשיעור תנ"ך [ברית חדשה, קבלה, קוראן] השבועי שלהם, הדברים ישתפרו ואתה תהיה מאושר. אם תפסיק להשתתף, הדברים הרעים שיתרחשו בחייך יהיו תוצאה בלבדית של החלטה זו. מדריך אחד של שיעור ספר הברית טען שרוח הקודש הנחתה אותו לומר לחניכה שאם היא לא תמשיך לבוא למפגשים השבועיים, תאונה קשה תקרה לה.

שלוש, אם אתה הולך למפגש של משיח או כוהן דת הניו אייגי, אתה תראה שהמשתתפים הם יותר בגדר של עולצים מאשר מאושרים. ישנה אנרגיה שנראית יותר ככפויה מאשר אמיתית וכנה. ישנן קבוצות ניו אייג' אשר דורשות שמשתתפיה יעמדו וימחאו כפיים למדריך במשך חמש דקות. זוהי התניית-חובה קשה – בדיוק כמו בימים העתיקים [של עבודת האל].

ארבע, בתוך הקבוצה של המשיח או הכוהן, אתה תתקבל רק אם תסכים, תאמר כל מה שמקובל ותואם את הדוגמה שלו. יש להודות, אלה הם התנאים אצל כל יחיד, קבוצה או מוסד בכלי שררה, כך מותנה האדם מבראשית, לציין לבעל שררה. עם זאת, הקבלה לקבוצה של משיח הניו אייג', הקבוצה שלו כבר מותנית בהגדרות שלה, וזה יכול להתגלות כהונאה לשמה.

חמש, היזהר מאוד ממשיח שאומר לך כי אלוהים אוהב דברים מסוימים ומתנגד לדברים אחרים. זה היה נכון לגבי האלים הישנים, זאוס, אנליל, יהוה – אך אינו מדויק בנוגע לאלוהים האמיתי [הכוונה לעקרון הנשגב]. דיבורים כאלה, הופכים לבסוף לכלי של מניפולציה ושליטה – בייחוד אם הכוהן או המשיח טוען שהוא מדבר בשם אלוהים [או בשם איזושהי ישות אחרת, שמיניתי לעיל].

שש, יש להימנע מכל מי שמבקש ממך כסף מעבר לסכום שפוי, שכל בר-דעת מסוגל להעריך אותו. דרישת סכומים מוגזמים בעליל עבור שירות, קמע, ייעוץ אמורים להדליק נורה אדומה אצל החניך ו/או מבקש השירות.

שבע, היזהר מכל מי שטוען שהוא מדבר ישירות עם אלוהים ודבריו דברי אלוהים הם. האלוהים האמיתי מדבר דרך הנשמה של האדם עצמו.

שמונה, הימנע מכל מי שמבטיח לך כי רק הוא/היא יכולים לעזור לך לפתור את העיותיך; להציל אותך; לרפא אותך; להביא לך בן זוג שהוא הזיווג האמתי שלך; בת זוג שהיא הזיווג האמיתי שלך.

תשע, היזהר מאלה ששואלים אותך שאלות כגון:


    • האם אתה אוהב את אלוהים?
    • האם אתה מאמין באלוהים?
    • האם לא נמאס לך מהדת המדכאת שלך?
    • האם אתה עייף מאמונות הדוגמאטיות שלך?
    • מתי אתה הולך להתנתק מכל מה שחוסם אותך, כדי להיות חופשי?
    • מאיזה כוכב אתה?
    • האם אתה בקשר עם הילד הפנימי שלך?
    • האם אתה מדבר ומקשיב לילד הפנימי שלך?
    • האם אתה יודע על החיים הקודמים שלך?

לסיכום (בספרו של ברנגר): יש לנקוט במשנה זהירות להיזהר במיוחד אם הוא או היא מדברים בשם איזו ישות עליונה, מדריכים נעלים, בין אם מכדור הארץ או מכוכבים אחרים, משה, אליהו הנביא, בודהא, ישו, רפאל, מיכאל ו/או כל מלאך אחר, ישויות מהפליידות, או כל המצאה משונה והזויה של המשיח, הכוהן ו/או המתקשר.

ברנגר מכנה כל אלה בשם "טרוריזם רוחני". ולכך בדיוק התכוון אושו באומרו ש"אם תפגוש את בודהא בדרך, הרוג אותו". היינו, רק הסמכות הפנימית האישית שלך היא הלגיטימית, ולא שום סמכות חיצונית אחרת. אך לשם כך, עלינו להגיע קודם לדרגה וליכולת לקיים את הפסוק העתידני "איש הישר בעיניו יעשה", ואנחנו רחוקים מאוד מאחרית ימים מוסרית כזאת.

 מטריקס
כל מה שמגיע מתוך הסמכות החיצונית של האדם, בין אם אלה פילוסופיות, דתות, אידיאולוגיות, גורו, משיח, כוהן כזה או אחר וכד', הוא בבחינת מטריקס ששואב את האדם לתוך כמו לקורי עכביש בלתי נראהים, ושם הוא ונשמתו אבודים לעד.

אחרי עלייתו לאקרנים של אחד הסרטים המפנים זרקור בהיר על המתרחש בעולם המודרני, מטריקס, חשבתי לתומי כי תהיה התעוררות עולמית רבתי. בני אדם פתאום יבינו כיצד הוליכו אותם שולל במשך אלפי שנים, ועדיין ממשיכים להונות אותם ולהוליך אותם שולל. הם יפקחו את העיניים ויראו את האמת. אבל לא קרה כלום, עולם כמנהגו נוהג ואין חדש תחת השמש.
כך שגם אם באמת היה מגיע המשיח – ומה הוא מטריקס, אם לא אצבע המורה לעבר האמת? – הרי שבמקרה הטוב היו מאשפזים אותו במוסד לחולי נפש, וקרוב לוודאי שהיו שוב צולבים אותו.
באחד מספריו של דוסטוייבסקי, אכן מוצגת סצנה שמתרחשת בשוק, שבה חוזר ישו שנית, ומה עושה האספסוף? לועג לו וקורע אותו לגזרים. 

אז באיזו גלולה אתם בוחרים, בכחולה או באדומה?

 רק בטוב, אלה שונייה

אלה שונייה מיסטיקנית, מורה, שאמאנקה, רואה בנסתר (seer), מטאפסיכולוגית, פותרת חלומות. ייעוץ בכל תחומי החיים. קלפי טארוט, קלפים צועניים, נומרולוגיה, נומרולוגיה קבלית ויוגית, אסטרולוגיה בורמזית, MO שיטת חיזוי טיבטית עתיקה, מטוטלת, כדור בדולח, צדפים אפריקניים.  http://www.elranta.com  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב